Pisztoly nyeles kivitel
Adatgyűjtő varázsló
Adatgyűjtő gyártók
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
Digicloud Socket Szerver - a Kulcs-Soft ügyviteli rendszerek leghasznosabb segítsége
Gondoltál már arra, milyen jó lenne az adatgyűjtővel begyűjtött adatokat akár egyetlen gombnyomással átvinni a Kulcs-Soft ügyviteli rendszerbe? Ebben a cikkben mutatunk egy nagyszerű lehetőséget, amivel ez lehetségessé válik, megkönnyítve ezzel az adatok kezelését.
Innonest: A kompakt készletkezelési szoftver
A leltározás és a raktárkezelés nem mumus többé, mára az ember élvezheti, hogy a modern szoftverek segítségével uralhatja a rendszert. Adminisztrációs hiba kizárva, az automatizált rendszer teszi a dolgát. Az elmúlt fél év közös munkája bizonyította, hogy az Innonest készletkezelő modulja kompatibilis a vonalkód leolvasókkal és címkenyomtatókkal, minden szoftveres verzióban tökéletes működnek egymással.
A siker kulcsa a megfelelő készletnyilvántartás
A járványhelyzetnek köszönhetően egyre elterjedtebb az online vásárlás folyamata. Ez az üzletvezetők számára a korábbinál is nehezebb feladattá teszi a készletkezelést. Ennek legfőbb oka, hogy a bolti és az online vásárlók lényegében ugyanazokról a polcokról vásárolnak, így az eladásokkal kapcsolatos adminisztrációt két helyről is hatékonyan kell kezelnünk. A feladat természetesen nem megoldhatatlan, sőt, azt is mondhatnánk, alapvetően egyszerű.
Fejlesszünk, hogy túléljünk! Az idők roham tempóban változnak!
Egy kisbolt evolúciója a kezdetektől napjainkig. Nem mindig volt ilyen egyszerű a kiskereskedők élete, mint manapság. Legújabb bejegyzésünk rávilágít a lényegre: fejleszteni, fejleszteni, fejleszteni!
Élet a járvány után: néhány dolog, ami segít a kiskereskedelem újraépítésében
A kiskereskedők számára nem idegen dolog az átalakulás. Még a nyugodtabb időkben is rengeteg körülményhez kell alkalmazkodniuk. Technikai újítások, fogyasztóvédelmi törvények és állandóan változó vásárlói igények. A jelenlegi járványhelyzetben azonban nagyobb szükség van az alkalmazkodóképességre, mint korábban valaha. Ha az üzletek szeretnének talpon maradni, hatékonyan kell felvenniük a versenyt a vírussal.
Így modernizálhatod raktárkezelési munkafolyamataid, anélkül hogy megzavarnád az eladásokat
Sok vállalkozás két dolog miatt nem mer belevágni munkafolyamatainak modernizálásába. Az egyik az, hogy túlzottan sokat kellene költeni az új technológiára, a másik pedig az, hogy a folyamat több hetes leállásokkal és komoly bevételkieséssel is járhat. Ha helyesen csináljuk azonban a befektetés hosszútávon egészen biztosan megtérül, a munkának pedig addig sem kell szünetelnie, amíg mi a fejlesztéseken dolgozunk.
Így tarthat tempót a növekvő megrendelésekkel egy kisebb webáruház
A Covid-19 járvány egyik hatása az online kereskedelemben tapasztalható, hatalmas növekedés. Mivel a válsághelyzetnek köszönhetően sokan kerülik a személyes kontaktust, így szinte minden vásárlással kapcsolatos teendőt az interneten intéznek. A kisebb webáruházak pedig sok esetben nehezen tudnak lépést tartani a megnövekedett forgalommal. Ahhoz, hogy a vevők igényeit maradéktalanul ki tudjuk elégíteni, kiemelten fontos a gyors és megbízható adminisztráció.
Ezek az eszközök garantálják a biztonságos munkát járvány idején is
Habár a COVID-19 járvány első hulláma lecsengett, továbbra sem vagyunk biztonságban. Már mindenki készül a következő hullámra, mely az elsőnél talán már némileg felkészültebben éri a kereskedőket. A legtöbb üzlet ugyanis részben vagy egészben átállt az érintésmentes munkafolyamatokra, mind a raktározás, mind az értékesítés terén. Egyre több boltból rendelhetünk online, egyre többen vállalják a futárral történő kiszállítást, és egyre több üzletben fizethetünk önkiszolgáló kasszáknál.
Kevesebb eszköz, nagyobb hatékonyság. Ezért érdemes multi-funkciós adatgyűjtőbe fektetni
A kevesebb néha több – tartja a mondás, rendkívül bölcsen. Nincs ez másként ugyanis a munkaeszközök esetében sem. Már persze abban az esetben, ha a rengeteg, különböző célra tervezett készülék helyett a feladatainkat egyetlen eszköz segítségével is elvégezhetjük. Minél kütyüt használunk ugyanis a munka során, annál több a probléma. Minden eszközért külön kell fizetnünk, mindegyiket leltárba kell vennünk, sokszor pedig a dolgozóknak külön be kell tanítanunk a használatukat.
Így dolgozhatnak mobil adatgyűjtőkkel hatékonyabban és biztonságosabban a futárcégek
A kereskedelmi lánc egyik legfontosabb szereplői a szállítási és logisztikai munkavállalók. Rengeteg múlik azon, milyen módon, milyen minőségben végzik munkájukat, melyhez az általuk használt munkaeszközök tudása is nagyban hozzájárul. Az elmúlt hónapokban a világon végigsöprő COVID-19 járványnak köszönhetően a fogyasztói igények nagy része megváltozott. Az egyre növekvő online vásárlásoknak miatt a logisztikai cégek munkája fontosabbá vált, mint korábban valaha.
Érdeklődés és árajánlatkérés