A Honeywell Service Program szolgáltatásai

Javítással kapcsolatos szolgáltatások

A Honeywell javítási szolgáltatásai segítenek eszközei védelmében, és kiszámítható, előre rögzített javítási költségeket biztosítanak a megkötött szerződés idejére. A szolgáltatások nem csak az adott eszközök és kiegészítőik javítását, de az időszakos karbantartást, valamint a szükséges frissítések telepítését is magukba foglalják.

Különböző szintű támogatási csomagjaink lehetővé teszik Honeywell készülékekkel kapcsolatos problémák gyors és szakszerű megoldását. A szolgáltatás szintjét három különböző csomag közül, vállalkozásának megfelelő feltételekkel választhatja meg.

A Teljes körű, a Plusz, illetve az Alapterv csomagot is igénybe veheti, attól függően, cége milyen szintű lefedettséget és elérhetőséget igényel a Honeywell termékek védelmét és karbantartását illetően.

A javítási szolgáltatások mellet minden csomag tartalmazza a telefonos ügyfélszolgálathoz, valamint az online elérhető tudásbázishoz tartozó hozzáférést, a hét minden napján, a nap 24 órájában.

Alapterv

Az Alapterv szolgáltatás olyan készülékek esetében kínál garanciát, melyeket nem ipari körülmények között, hétköznapi környezetben használnak. Gazdaságos javítási alternatívát jelent azok számára, akik szeretnék szerződésük idejére fixálni a szolgáltatásra szánt költségvetésüket. Az alapterv ára a hibák javítását is tartalmazza, ideértve a meghibásodott alkatrészek cseréjét is.

Plusz

A Plusz szolgáltatás a sérülés, kopás, elhasználódás esetében kínál garanciát olyan eszközökre és kiegészítőikre, melyeket ipari körülmények között, vagy erős terhelést jelentő környezetben használnak.

Teljes körű

A Teljes körű szolgáltatás 5 éves időtartamban minden egyes Honeywel eszközre és azok kellékeikre is biztosítja a garanciát. Legyen szó akár hétköznapi, akár ipari körülmények közt történő felhasználásról.

A mobileszközök esetében akkumulátorokra, dokkolókra, töltőkre, kábelekre, sérült érintkezőkre, egyéb kiegészítőkre, a nyomtatók esetében pedig nyomtatófejekre, másolóhengerekre, vágókra és akkumulátorokra is vonatkozik.


  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Kényelmes online ügyintézés és hozzáférés az online tudásbázishoz
  • Tisztítás és megelőző karbantartás
  • Meghosszabbítja a garancia időtartamát
  • Fix szolgáltatási költségeket garantál a szerződés teljes időtartamára
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Kényelmes online ügyintézés és hozzáférés az online tudásbázishoz
  • Tisztítás és megelőző karbantartás
  • Átfogó lefedettség - beleértve az ipari vagy helyhez kötött termékek cseréjét is
  • Lehetőség kétnapos és ötnapos javítási idő választására
  • Három évig tartó szolgáltatásvédelem, opcionális megújításokkal

A Plusz csomagot az adott eszközök megvásárlásától számított 30 napon belül lehet igényelni.

  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Kényelmes online ügyintézés és hozzáférés az online tudásbázishoz
  • Tisztítás és megelőző karbantartás
  • Átfogó lefedettség - beleértve a robusztus vagy helyhez kötött termékek cseréjét is
  • Lehetőség egynapos és kétnapos javítási idő választására
  • Öt évre garantált, zárolt szervizdíjak
  • Teljes lefedettség az energiagazdálkodás és a kiválasztott kiegészítők számára

A Teljes körű csomagot az adott eszközök megvásárlásától számított 30 napon belül lehet igényelni.

Azokra a berendezésekre, melyekre egyik szerződéses megoldás sem vonatkozik, a szerződésen kívüli javítási szolgáltatások kínálatából is választhat, melyek magukban foglalják az átalánydíjakat, a szerviz- és anyagköltséget, és egyéb kiadásokat is.

Biztosítsa az üzlet folyamatosságát, a munkafolyamatok produktivitását, és a technológiai beruházások védelmét a Honeywell már 70 országban elérhető javítási szolgáltatásaival, melyek esetében nem csak a minőség globális, de az árképzés is!


Speciális vezeték nélküli szolgáltatások

Vezeték nélküli hálózatokkal kapcsolatos szolgáltatásaink igénybevételével szakembereink segítségére lesznek a WLAN, WWAN, RFID vagy hagyományos adatgyűjtő rendszerek kiépítése és üzemeltetése során.

Az Ön speciális igényeihez és a munkahelyi elvárásaihoz igazodva biztosítjuk a kezdeti tervezési szakaszokat, a telepítéstől a folyamatos karbantartásig.

A Honeywell szakemberei garantálják, hogy rendszerei mindig tökéletesen működjenek, beleértve a szakszerű telepítést, valamint az üzemetetést is.

Műszaki támogatás

A Honeywell átfogó webes és telefonos műszaki támogatási szolgáltatásai gyors és pontos segítséget biztosítanak minden termék- és rendszerkonfigurációs probléma megoldásában.

Találjon megoldást problémáira a nap 24 órájában, a hét minden napján folyamatosan bővülő tudásbázisunk segítségével, melyen fejlett keresési funkciók segítségével böngészhet a legfrissebb cikkek és segédanyagok között.

Ha nem találja az ön számára kielégítőnek mondható megoldást, vegye fel a kapcsolatot képzett szakemberekből álló támogatási csapatunkkal, akik készséggel állnak rendelkezésére a felmerülő technikai problémák orvoslásában.

Folytonosságot biztosító szolgáltatások

A Honeywell rugalmas folytonossági szolgáltatásai biztosítják azt, hogy soha, semmilyen eszköznek ne kelljen kárba vesznie. Ha nem akar feleslegesen vásárolni, kölcsönözzön eszközt. Ha nem szeretne sokat költeni, vásároljon felújított darabokat. Ha pedig szeretne megszabadulni régi vagy elavult berendezéseitől, érdeklődjön a visszavásárlással és újrahasznosítással kapcsolatos lehetőségekről!

A folytonossági szolgáltatások biztosítják a technológiai frissítések kezelését, és megkönnyítik a terhelt időszakok lebonyolítását.

  • Biztosítsa az üzletmenet folytonosságát a csúcsidőszakban, vagy egyszeri esemény rendezésekor szükséges eszközbérléssel.
  • Vásároljon felújított felszerelést, hogy hosszabbítsa meg a jelenlegi technológiájának élettartamát, amíg az új szoftvert és / vagy hardvert áll készen a telepítésre.
  • Ha időre van szüksége a régebbi technológiától történő elszakadáshoz, válassza visszavásárlási vagy újrahasznosítási szolgáltatásainkat.

Érdeklődés és árajánlatkérés