Címke nyomtató, vonalkód olvasó és adatgyűjtő szervíz

Eszköz javítási és műszaki támogatásunk gyors és megbízható szolgáltatást nyújt olyan ügyfeleink részére akik kevésbé hozzáértők vagy nagy számú eszközparkuk folyamatos terhelés alatt működik és ezért karbantartást igényelnek. Műszaki támogatásunk alkalmával javaslatokat adunk melyek megvédik a címkenyomtatók, vonalkódolvasók és adatgyűjtők működését és elősegítik az eszközök hosszú élettartalmát.

Szerviz szolgáltatásunk keretében vállaljuk garanciális és garancia időn túli eszközök javítását, alkatrészek beszerzését és karbantartását. Igyekszünk minden felmerülő igényre megoldást nyújtani, egyes esetekben alkatrészbázisunk több évvel ezelőtt megszűnt eszköztípusokhoz is elérhető alkatrészeket rejthet.

Egyszerű javítás és alkatrész csere

Egy termelésben vagy mindennapi munkához alkalmazott eszköz meghibásodása mindig kellemetlen és rengeteg fennakadást okozhat. Igyekszünk ügyfeleink részére mindig rugalmas megoldást nyújtani az ilyen helyzetekre. Kiváló szolgáltatásokat és a legmodernebb technológiai szakértelmet kínáljuk a javításra vagy felülvizsgálatra beküldött eszközökhöz. Technikusaink kezelik a javítási, konfigurációs, garanciális és csere igényeit az eszköz beérkezésének pillanatától.

A legtöbb termékhez elérhető gyártói garancia kiterjesztés, melyek különböző kondíciókat kínálnak különböző felhasználási területekhez. Sok esetben, például rövidebb átfutási időket, csere készülékeket vagy hosszabb garancia időt. A lehetőségek szerteágazóak, bővebben az alábbi hivatkozáson tájékozódhat.

Karbantartás - helyszíni támogatás, szerviz

Több éves tapasztalattal rendelkezünk az vonalkód technikai iparág vezető hardver- és szoftver- gyártóival, legyen szó Zebra, Honeywell, Intermec, Symbol, Motorola vagy Datalogic eszközökről. Eszközeinek időszakos felülvizsgálatával gondoskodhat a javítási és karbantartási feladatokról, elkerülve a későbbi meghibásodásból eredő költséges leállásokat.

Az örök igazság most is igaz, mégpedig "jobb a bajt megelőzni, mint kezelni". Sajnos minden vonalkódnyomtató vagy vonalkódolvasó időnként karbantartást igényel, mozgó alkatrészekből állnak melyeket tisztítani és felül kell vizsgálni, szoftveresen időnként rendszerüket frissíteni. Emellett a biztonsági és higiéniai kérdések sem elhanyagolhatóak, gondolva itt a keletkező címke és festékanyag porra vagy az esetleges biztonsági rések befoltozására.

Garancia időn belül

Előfordulhat, hogy standard - vagy kiterjesztett - garancia időn belül hibásodik meg a vásárolt vonalkód technikai készüléke. Ilyen esetekben cégünk nem engedi el az ügyfelei kezét, felvesszük a gyártóval a kapcsolatot és mi intézzük a javítást. Ön teendője mindössze annyi, hogy a meghibásodott készüléket és egy rövid hibaleírást el kell küldeni raktárunkba és onnantól már a mi felelősségünk a javítás intézése.

Az általunk forgalmazott eszközöknek szinte kivétel nélkül van magyarországi szervízhálózata, így a javítás 1-2 hetes átfutási idővel számolható. Ilyen esetekben, - amennyiben nincs erre különleges megállapodásunk - csere készüléket is tudunk biztosítani külön díj ellenében.

Garancia időn túl

A mechanikai eszközök sajnos elromolhatnak, habár sok esetben több 10 hónap garanciát is vállalunk az egyes eszközökre mégis megeshet, hogy ezt az időszakot követően megy tönkre a készüléke. Az ilyen esetekben két lehetőség előtt áll a felhasználó, vagy megjavíttatja a hibás eszközt vagy egy újat vásárol.

Törekszünk segíteni ügyfeleinknek megválaszolni ezt a dilemmát a legmegfelelőbben. A hibás eszközt minden esetben javasoljuk beküldésre, majd ezt követően bevizsgáljuk és előzetes kalkulációt készítünk a javítás költségeiről illetve az új eszköz vásárlásáról. Az ügyfél kezébe adjuk a döntést, hogy mérlegelje a költségeket és saját belátása szerint döntsön.


Online help desk - az élő támogatás

Szerviz technikusaink a nyitvatartási időnk bármely szakában készen állnak a felmerülő problémák elhárítására. Hálózati hibaelhárítástól az eszközökkel kapcsolatos problémákon át, a szükséges segítség csak egy telefonhívás.

Rugalmasan alkalmazkodunk az ügyfeleink igényeihez, sok esetben telefon hívást kiegészítve távoli asztalon keresztül, megosztott képernyőn állítjuk be a szükséges paramétereket. Igény esetén rövid oktatást is biztosítunk az eszközök használatához, úgy mint címke tervezést, vonalkódolvasó programozás vagy mobil terminál adatátvitel.

Eszköz vásárlást követően 30 napig ingyenes támogatást nyújtunk és tanácsokkal látjuk el ügyfeleinket, ezt követően egyedi megállapodás szerint tudjuk a szerviz és oktatási szolgáltatást vállalni. Kiemelt támogatási szolgáltatásunk garantált Help Desk hozzáférést, technikai támogatást és javítási biztosít.

Elérhetőségeink

Telefonszám:
Központi e-mail cím: info@digicode.hu
Pénzügy és megrendelés: szamla@digicode.hu
Technikai segítség és szervíz: szerviz@digicode.hu

Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések


Online RMA - Érdeklődés és árajánlatkérés

Termék típus Cikkszám (Partnumber) Szériaszám (Serialnumber) Rövid leírás
Hozzáadás