Raktározás, raktárkezelés
Vonalkód rendszerek Raktározás, raktárkezelés területén
Csomagcímke nyomtatása gyorsan és egyszerűen
Az elmúlt időszakban egyre több vállalkozás állt át az online rendelések kiszolgálására, vagy vette fel szolgáltatásai közé a futárszolgálattal történő csomagküldést. Annak érdekében azonban, hogy ez a megoldás zavartalanul működjön, a cégeknek több dologra is szüksége van. Először is az adott futárcéggel történő, közös munkához szükséges feltételek teljesítésére, mely például a GLS esetében a címkéző modulhoz való regisztráció megvásárlásával kezdődik.
Így lesz könnyű feladat a raktározás 3-5 raktári dolgozóval
Egy raktár fenntartása méretétől függetlenül komoly feladat, mely rengeteg munkát és főként szervezést igényel. Folyamatos nyilvántartást kell vezetnünk a készletről, rendszeresen leltárazni, és gondoskodni az árucikkek megfelelő elhelyezéséről. Ahhoz azonban, hogy a munka megfelelő ütemben haladjon, nem csak megbízható raktárosokra, de megbízható eszközökre is szükségünk lesz. Most bemutatunk néhány alapvető kelléket, melyek segítével produktívabbá lehet tenni a raktári dolgozókat!
Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkát vonalkódos leltárazással?
Az árukészlet nyilvántartása és a tárgyi eszközök pontos adminisztrációja nem csak a kereskedők és a raktárosok számára jelent fontos feladatot. A leltár a legtöbb iparág szerves részét jelenti. Így fontos, hogy minden esetben hatékonyan és a lehető legtöbb hibalehetőség kizárásával kell az elvégeznünk. Ahhoz, hogy a leltár mindig hatékony és legfőképp hibátlan legyen, nincs szükség túlárazott űrtechnológiára. A legjobb megoldást a vonalkódos rendszer bevezetése jelenti, melynek hatékony működé
Terepi munkát végez? Mutatjuk, miért van szüksége hatékony mobileszközökre!
Az okoseszközök megjelenése óta a folyamatos technológiai fejlődés újabb és újabb lehetőséget biztosít a vállalkozások számára az üzleti növekedés szempontjából. Nem csak az online marketing terén találkozhatunk egyre modernebb megoldásokkal, hanem az olyan, gyakorlati munkaterületeken is, mint a raktári nyilvántartás, vagy épp a logisztika. Egy cég napjainkban annál hatékonyabban tud működni, minél összetettebb a működési rendszere.
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
Így modernizálhatod raktárkezelési munkafolyamataid, anélkül hogy megzavarnád az eladásokat
Sok vállalkozás két dolog miatt nem mer belevágni munkafolyamatainak modernizálásába. Az egyik az, hogy túlzottan sokat kellene költeni az új technológiára, a másik pedig az, hogy a folyamat több hetes leállásokkal és komoly bevételkieséssel is járhat. Ha helyesen csináljuk azonban a befektetés hosszútávon egészen biztosan megtérül, a munkának pedig addig sem kell szünetelnie, amíg mi a fejlesztéseken dolgozunk.
3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját
A vonalkód-címkézés a globális ellátási láncok szempontjából egyre nagyobb jelentőséggel bír. A megfelelő termék kizárólag akkor kerülhet a megfelelő időben a megfelelő helyre, ha átesik a megfelelő adminisztrációs procedúrán. Ehhez pedig nélkülözhetetlen a megfelelő vonalkód-címkék használata. Az ellátási láncon átfutó termékek címkézése azonban egyre összetettebb feladattá válik, hiszen a vevői igények folyamatosan növekednek.
3+1 dolog, amire a válságidőben minden kereskedőnek oda kell figyelnie
A koronavírus által okozott válsághelyzet a legtöbb kereskedőt váratlanul érte és meglehetősen kellemetlenül érintette. Abban az esetben azonban, ha egy vállalkozás szeretne talpon maradni, hideg fejjel kell kezelnie a szituációt. Korábbi működését és jövőjét is érdemes átgondolnia és a túlélés érdekében újraszerveznie munkafolyamatait. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány dolgot, melyek segítenek átvészelni a válságos időszakot és a karantén végeztével egyszerűbbé tehetik az újrakezdés
A mobilitás jelentősége az egészségügyben
Korábban is foglalkoztunk már azzal, hogy a mobileszközök és a vonalkódos adminisztráció használata egyáltalán nem új dolog az egészségügyben. A jelenlegi helyzetben azonban úgy tűnik, nagyobb szükség van a modern megoldásokra, mint valaha korábban. Az okos technológia használata egyszerre teheti gyorsabbá, pontosabbá és biztonságosabbá a betegek kezelését. Éppen ezért az okoseszközöknek és hatékony adminisztrációs megoldásoknak nagyobb jelentőségük lehet az egészségügy terén, mint valaha.
Biztos vagy benne, hogy dolgozóid a megfelelő eszközökkel végzik munkájukat?
Egy cég sok dolgot tehet annak érdekében, hogy növelje dolgozói produktivitását, ezáltal pedig maximalizálja a profitot. Motiválhatjuk őket magasabb fizetésekkel, de a munkakörülmények folyamatos javítására is törekedhetünk. A megfelelő munkaeszközök használata biztosítja azt, hogy a dolgozók egyszerre könnyebben és hatékonyabban láthassák el mindennapos feladataikat, és a lehetséges hibák számát is minimalizálja. Ebben a bejegyzésben röviden összefoglaljuk azt, mire kell odafigyelni!
Mire van szükség ahhoz, hogy a vonalkódos adminisztráció működőképes legyen?
Sok üzlet- és raktártulajdonos szeretne belevágni egy jól működő vonalkódos adminisztrációs rendszer üzemeltetésébe. Sokan azonban nem tudják, hogyan is fogjanak neki a dolognak, ami veszélyes lehet. Rengeteg, különböző fajta szkenner van ugyanis a piacon, az ismeretlenbe fejest ugrani pedig felelőtlen dolog. Hiszen, ha nem tájékozódunk megfelelően, akár komoly anyagi bukással is végződhet a folyamat. Ha szeretnénk ezt elkerülni, nincs más dolgunk, mint vásárlás előtt megfelelően tájékozódni!
Több kütyü, több probléma? - Avagy valóban komplikáltabb modern eszközökkel dolgozni?
A technológia folyamatos fejlődése erőteljesen befolyásolja életünket. Ez alól a kereskedelem és a logisztika világa sem jelent kivételt. A legújabb felmérések szerint a legtöbb raktártulajdonos úgy gondolja, hogy az IT / technológia fejlődése várhatóan egyre nagyobb kihívásokkal jár majd az elkövetkező években. Ez azonban nem feltétlenül kell, hogy így legyen. Sőt, a megfelelő eszközök használata segít abban, hogy a munka egyszerűbb legyen, mint valaha.
3+1 hiba a címkenyomtatás során, ami odafigyeléssel könnyen elkerülhető
A tökéletes címke használata a legtöbb üzletágban elengedhetetlen. Legyen szó akár egy raktárról, akár gyárról, vagy épp egészségügyi intézményről, a jó minőségű jelölés alapkövetelménynek mondható. A legtöbb terület ugyanis eltérő megoldásokat igényel, azonban egyvalami mindegyikben megegyezik: fontos, hogy a jelölőcímkék mindig a legjobb minőségben, a lehető legtartósabb kivitelben készüljenek.
Ezek elé a kihívások elé állítja 2020 a kereskedőket
A kétezer-tízes évek az okostechnológia elterjedésének és fejlődésének időszaka volt. Rengeteg újdonságot hozott magával az évtized, és egyik oldalról könnyebbé, egy másik szempontból pedig nehezebbé tette a kereskedők munkáját. Az új eszközökkel egyszerűbb és gyorsabb lett a munka, és kevesebbet kell aggódnunk a lehetséges hibák miatt.
Okoseszközök vs. munkaerőhiány a raktározásban
Az elmúlt években lesújtó adatokat olvashattunk az országszerte egyre nagyobb méreteket öltő munkaerőhiányt illetően. A probléma alól a kereskedelem és a raktározás sem jelent kivételt. Egyre nehezebben találni dolgozókat az adminisztrációs és logisztikai feladatok elvégzésére. Munka pedig akadna bőven, pláne az év végi hajtás időszakában. A kialakult helyzet olyannyira komoly, hogy idővel mind a produktivitás, mind a vásárlói elégedettség visszaesését eredményezheti.
Vásárlási útmutatók
Hasznos információk
Az utóbbi évek technológiai vívmányai fokozatosan növelték a felhasználók elvárásait, és magasra tették a lécet a gyártók, valamint a kereskedők számára is. Ma már egyre nagyobb igény mutatkozik a munka innovatív megközelítésére, ezzel együtt pedig a megbízható és mobileszközökre is. Rengeteg megoldással találkozhatunk a piacon, a skála pedig nem csak felhozatalban, hanem árban is rendkívül széles. A legtöbb esetben azonban akkor sem a legolcsóbb eszköz a legjobb döntés, ha spórolni szeretnénk
Az év elején a kiskereskedőknek szembesülnie kellett azzal, hogy a bizonyos termékek iránti megnövekedett igény ideiglenes készlethiányt idézett elő. A megfelelő eszközökkel és módszerekkel az ilyen szituációk azonban hatékonyan elkerülhetők. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány eszközt és módszert, melyek segíthetnek a váratlan helyzetek elkerülésében.
Sajnos előfordul, hogy egy vonalkód annak ellenére is olvashatatlan, hogy fizikailag sérült lenne. Ilyenkor sok esetben értetlenül állunk azelőtt, mi is lehet a hiba valójában. Az igazság az, hogy az olvasási nehézségeknek több oka is lehet, és saját vonalkód tervezése esetén több olyan dolog akad, amire mindenképp érdemes odafigyelnünk.
A vonalkód univerzális azonosítási forma. A kereskedelemben, a raktározásban, és a különböző, adatbázisok használatát igénylő munkakörökben egyaránt jelen van, és fontos szerepet tölt be a mindennapokban. Olyan megoldás, melynek segítségével mára jóval egyszerűbb és hatékonyabb lett a nyilvántartási- és adminisztrációs feladatok elvégzése.
Címke nyomtató vásárlást követően szinte ez az első kérdés amit minden felhasználó feltesz magának, illetve a nyomtató értékesítőjének. A kérdés nem annyira bonyolult mint amennyire elsőre tűnik, a tekercses címke nyomtatók alapvetően egyszerű eszközök.
Megtévesztően egyszerűen működik az NFC technológia, gyors és biztonságos adatcserét tesz lehetővé 40-60 mm-en belül. Számos okostelefon, terminál, adatgyűjtő és címkenyomtató is támogatja már a vonalkód technológiában, mivel a kis távolság miatt biztonságos, és nem igényel azonosítást a Bluetooth-al vagy WiFi-vel szemben. Ha egy másik chip aktiválódik, akkor a két eszköz között kis mennyiségű adat átvihető.