Sosem volt még ennyire fontos, hogy gyorsan haladjon a sor

Sosem volt még ennyire fontos, hogy gyorsan haladjon a sor

A vírushelyzet miatt kialakult szabályok sok üzletet kellemetlenül érintenek. És habár az alapvető szükségleti cikkeket áruló boltok nyitva tartását nem korlátozzák különösebb törvények, mégis fontos, hogy a sorok ezekben az üzletekben is a lehető leggyorsabban haladjanak.

Most mutatunk néhány olyan eszközt, melyek segítségével gyorsabb lehet a kiszolgálás, így a feltorlódó tömeg könnyen és hatékonyan elkerülhető. Sőt ezek használatával a személyes kontaktust is hatékonyabban elkerülhetjük!

Vezeték nélküli vonalkód olvasók

Sok üzlet ragaszkodik a jól bevált POS rendszeréhez, annak ellenére is, hogy az már elavult és lényegesen lassabb munkavégzésre alkalmas, mint a modern megoldások. A vezeték nélküli vonalkód szkennerek pedig sokan úgy gondolnak, hogy kizárólag a raktárakban történő, magas fokú mobilitást igénylő munkák során lehetnek hasznosak.

Az igazság azonban az, hogy a pénztárakban is segítenek abban, hogy az eladók gyorsabban és hatékonyabban végezhessék munkájukat.

Az olyan eszközök használatával, mint a Datalogic Quickscan QM2400 vezeték nélküli vonalkód olvasó pillanatok alatt szkennelhető egy adott termék ára, ezáltal a boltban való sorban állás ideje is hatékonyan lerövidíthető.

Arról nem is beszélve, hogy a vezeték nélkül működő szkennerek hatótávolsága általában nagyobb, így a jelenlegi helyzetben kiemelten fontos távolságtartás is sokkal egyszerűbben kivitelezhető velük, mint a hagyományos, vezetékes POS eszközökkel.

Mobil adatgyűjtők és egyéb eszközök

Az egyik legjobb eszközt a munka hatékonyabbá tételére természetesen a már megannyiszor emlegetett mobileszközök jelentik. Mivel egy adatgyűjtő egyszerre több feladat ellátására is képes, ezért akár a raktárban, akár az eladótérben, de épp a pénztárban is hasznát vehetjük.

A Zebra TC20 például Android operációs rendszerrel működő, általános adatgyűjtő, mely kisebb és nagyobb üzletek esetében is sokat segíthet a munkafolyamatok modernizálásával, ezáltal pedig a napi tempó felpörgetésében és a lehetséges profit maximalizálásában is.

És persze nem szabad megfeledkeznünk azokról az üzletekről sem, melyek a jelenlegi válsághelyzetben online kiszállítást is vállalnak. Számukra egy multi-funkciós adatgyűjtő a rendelések házhoz vitele során több szempontból is hatalmas segítséget jelent. Egy ilyen kis praktikus eszköz ugyanis egyszerre használható a rendelésekkel járó adminisztrációs feladatok elvégzésére, valamint a navigációt és a kommunikációt is segíti.

Minőségi címkék

Annak érdekében, hogy a munka zavartalanul haladjon, nem csak az eszközökre, de az alapanyagokra is gondolnunk kell. A gyenge minőségű címkéket például a legjobb vonalkód olvasó is nehezebben tudja kezelni, ezért ha nem megfelelő nyomtatóval, vagy nem a megfelelő címke alapanyagra dolgozunk, az szintén lassíthatja munkafolyamatainkat.

Érdemes tehát az árcímkék esetében jól megfontolni, hogy milyen módon szeretnénk legyártani őket. Ha magunknak készítjük vonalkódjainkat, mindenképp szükségük lesz egy jó nyomtatóra. A tökéletes végeredmény érdekében pedig érdemes minőségi alapanyagokat választanunk a kivitelezéshez.

Abban az esetben, ha nincs kapacitásunk a saját címkék nyomtatására, érdemes a feladatot profikra bízni. Ha minket választ, kiváló minőségű alapanyagaink és sokéves tapasztalatunk is garantálja, hogy a modern eszközök mellé tökéletes minőségű, jól olvasható címkéket gyártathat.


Cikk letöltése PDF formátumban

Bakos Bence
Bakos Bence

A DigiCode Kft. ügyvezetője, az Online ügyfél és vásárlási élményért felelős vezető, akinek az egyik legfontosabb feladata a Sales csapat koordinálása.

Fontos, használható tippek, trükkök,
infók, tanulmányok.

Iratkozzon fel és értesüljön egyszerűen!

Feliratkozás

Érdeklődés és árajánlatkérés