3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját

3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját

A vonalkód-címkézés a globális ellátási láncok szempontjából egyre nagyobb jelentőséggel bír. A megfelelő termék kizárólag akkor kerülhet a megfelelő időben a megfelelő helyre, ha átesik a megfelelő adminisztrációs procedúrán.  Ehhez pedig nélkülözhetetlen a megfelelő vonalkód-címkék használata.

Az ellátási láncon átfutó termékek címkézése azonban egyre összetettebb feladattá válik, hiszen a vevői igények folyamatosan növekednek, a vállalatoknak pedig szembe kell nézniük azzal, hogy termékeiket egyre gyorsabban és hatékonyabban kell eljuttatniuk a boltok polcaira.

A Teklynx nevű cég közelmúltban készült felmérése alapján összegyűjtötte azokat az igényeket, melyek a vállalatok többségénél felmerülnek abban az esetben, ha a címkézés hatékonyságának növeléséről van szó.

Gyorsabb nyomtatási sebesség

Legyen szó kis- és középvállalkozásokról, vagy globális méretű cégről, a munkafolyamatait alapvetően minden cég szeretné felgyorsítani. Ha szeretnénk, hogy vonalkód-címkéink gyorsabban és hatékonyabban készüljenek, ennek legegyszerűbb módja a címkenyomtatási folyamatok korszerűsítése.

Minél nagyobb tudású nyomtatót használunk, munkafolyamataink annál gördülékenyebben és gyorsabban végezhetők. A modern eszközöket ráadásul napra készen tartani is sokkal egyszerűbb feladat, mint a mára elavult, sok évvel ezelőtti modelleket.

A címkézési folyamatok felgyorsításában a megfelelő szoftverek használata, az eszközök optimalizálása, valamint a jó minőségű kellékanyagok használata is sokat segíthet.

Hibalehetőségek minimalizálása

A nem megfelelő adminisztrációból adódó hibák komoly plusz költségeseket okozhatnak egy vállalkozás számára. Egyaránt rossz hatással vannak a biztonságra, és a cég megítélését is negatívan befolyásolhatják. A hatékony munka érdekében tehát érdemes arra koncentrálni, hogy minimalizáljuk ezeket a hibalehetőségeket.

A problémák elkerülése érdekében a legjobb módszer a manuális adminisztráció elkerülése. A legtöbb hiba ugyanis emberi tévedésből vagy mulasztásból fakad, így érdemes a manuális adatbevitelről átállni a vonalkódos rendszerre, mely nem csak gyorsabb és egyszerűbb, de az adatbevitel során ejthető hibák számát is képes gyakorlatilag a nullára redukálni.

Saját termékek címkézése során mindig törekedjünk arra, hogy az adatok feltüntetését egy és ugyanazon sablon alapján végezzük, ezáltal is egyszerűbbé és biztonságosabbá téve az információkezeléssel és az adminisztrációval járó feladatokat. Erre a célra a speciális címketervező szoftverek bármikor rendelkezésünkre állnak.

Egyszerű kezelhetőség

Minél kevesebb problémát jelent egy eszköz kezelhetősége, annál hatékonyabb a munka. ilyen módon ugyanis nem csak a hibalehetőségek száma, de a betanulási folyamat ideje is minimalizálható.

A raktározásban és logisztikában, valamint az eladóterekben használt eszközök többségét ma már nem nehezebb használni, mint egy okostelefont vagy tabletet, köszönhetően a kifejezetten felhasználóbarát és tetszés szerint személyre szabható Android operációs renszernek.

Gondolkodjunk előre

Amennyiben szeretnénk beruházni egy eszközre, mindig lebegjenek a szemünk előtt hosszú távú céljaink. Manapság rengeteg olcsó nyomtatóval vagy szkennerrel találkozhatunk a piacon, azonban ezek többsége gyorsan elhasználódik és nem javítható, vagy a pedig a szervizköltségek ára a csillagos eget verdesi.

Abban az esetben, ha hosszú távra tervezünk, érdemes drágább, ámde minőségi készülékeket vásárolnunk. Az egyszeri beruházás ugyanis hamar megtérül. Ezeknek az eszközöknek ugyanis nem csak szervizköltsége olcsóbb, de jóval időtállóbb megoldásokkal, strapabíróbb alkatrészekből készülnek, és hardver-, valamint szoftver-ügyileg is könnyen napra készen tarthatók.

Csak megbízható forrásból!

Ha mindezeknek a szempontoknak megfelelő eszközt keresünk, fontos, hogy kizárólag megbízható forrásból, jó nevű gyártótól származó termékbe fektessük a pénzünk. A Zebra, a Honeywell, vagy épp a Datalogic neve minden esetben garanciát jelent a tökéletes minőségre és a megbízhatóságra.

Ha te is ilyen eszközöket keresel, érdemes szétnézni webáruházunk kínálatában, ahol a legnagyobb gyártók legmegbízhatóbb készülékei közül válogathatsz. Legyen szó akár szkennerről, akár címkenyomtatóról, akár a hozzá tartozó, minőségi kellékanyagokról!


Cikk letöltése PDF formátumban

Bakos Bence
Bakos Bence

A DigiCode Kft. ügyvezetője, az Online ügyfél és vásárlási élményért felelős vezető, akinek az egyik legfontosabb feladata a Sales csapat koordinálása.

Fontos, használható tippek, trükkök,
infók, tanulmányok.

Iratkozzon fel és értesüljön egyszerűen!

Feliratkozás

Érdeklődés és árajánlatkérés