Bojlert szerelni kézi számítógéppel? Semmi sem lehetetlen!

Bojlert szerelni kézi számítógéppel? Semmi sem lehetetlen!
A Baxi Heating Ltd. szerelőinek munkáját a Zebra Touch eszközei teszik könnyebbé

Anglia egyik vezető fűtőtest-gyártó cége, a BDT Thermea Európa szerte több, mint 6400 főt alkalmaz. A vállat nem csak fűtőtestek és vízmelegítő-berendezések gyártásával, de Baxi Heating Ltd. nevű alvállalkozás keretein belül azok javításával is foglalkozik. A Baxi egyike azoknak a cégeknek, akik szerelőiket a Zebra mobil termináljaival felruházva végeznek gyors, hatékony és megbízható munkát.

Hogyan segíti egy hordozható számítógép a szerelők munkáját?

A Baxi szerelői nagyjából az 1990-es évek eleje óta használnak különböző hordozható eszközöket az adminisztráció, valamint a különböző, munkájukhoz szükséges feladatok megkönnyítése céljából. A Touch kézi számítógépek a korábbi, elavult eszközöket váltották le az elmúlt években, és beépített kamerával, Android operációs rendszerrel, vezeték nélküli kapcsolattal, valamint hosszú életű akkumulátorok használatával segítik a szerelők mindennapi feladatait.

Milyen eredményekkel jár az új technológia alkalmazása?

A Touch széria bevezetése a Baxi dolgozóinak életében az elmúlt évekhez képest komoly produktivitás-növekedést hozott, hiszen a régi eszközök használata során mért eredményekhez képest teljesítményük 2%-ot javult. Ez elsőre talán kevésnek hangzik, azonban, mivel nagyvállalatról beszélünk, ez éves szinten nagyjából 4000 darab plusz meglátogatott munkaállomást jelent.

A munka hatékonyságának növekedése persze nem csupán a gyorsabb adminisztrációnak köszönhető. A vezeték nélküli mobileszközök használata meggyorsítja a szerelők, és a központ közti kommunikációt, elősegítve ezzel a gyorsabb és hatékonyabb problémamegoldást.

A szerelők írásban és videóchat formájában is kommunikálhatnak egymással, valamit telefonként is használhatják hordozható számítógépeiket. Az adatok valós idejű áramlása munkájukat pedig nem csak gyorsabbá, de pontosabbá és hatékonyabbá is teszi, ami a kuncsaftok elégedettségének ugrásszerű megemelkedésében mutatkozik meg.

Miért éppen a Zebra?

A Zebra TC75-ös mobileszköze nagy felbontású képernyőjének, kiváló hang és képminőségének, valamint robosztus, ütésálló felépítésének köszönhetően minden olyan funkcióval rendelkezik, amire a fűtésgyártó és –szerelő cég embereinek szüksége lehet a hatékony munkavégzéshez.

A 90%-os vásárlói elégedettség pedig egyértelműen azt mutatja, hogy az emberek napjainkban nem csak elvárják, de értékelik és meg is hálálják a minőségi munkavégzést.

Cikk letöltése PDF formátumban

Érdeklődés és árajánlatkérés