3 trend, melyek segítenek üzleted felvirágoztatásában

3 trend, melyek segítenek üzleted felvirágoztatásában

A digitális világban kiskerekedőként meg kell tanulnod alkalmazkodni az vásárlási formákhoz, a fogyasztók új szokásaihoz, és a folyamatosan változó igényekhez.

Most mutatunk néhány fontos irányvonalat, melyek megfigyelése és követése segít abban, hogy 2020-ban lekörözd a konkurenciát, és az online áruházak és webshopok világában is sikeres lehess!

Vásárlói élmény fokozása

Annak érdekében, hogy visszatérő vásárlókat szerezhess, fontos az emlékezetes vásárlói élmény megteremtése. Ennek érdekében pedig nem elég berendezni egy csinos boltot és feltölteni az árukészletet, arra is oda kell figyelni, hogy minden simán menjen.

Aggódni viszont nem kell, hiszen vásárlói élmény fokozásához több eszköz is rendelkezésedre áll. A modern vonalkód olvasók és kézi adatgyűjtők például segítenek a perszonalizált kampányok, akciók megtervezésében. Segítségükkel kiváló QR-kódokon alapuló kampányokat indíthatsz.

Ezeket különböző módon, a fogyasztók igényeihez igazítva szabhatod személyre, ilyen módon pedig biztos lehetsz abban, hogy vásárlóid nem csak elégedettek lesznek üzleteddel, de lojálisak is lesznek hozzád.

Hűségprogramok

Egy évtizeddel ezelőtt még sok ügyfél habozott volna megosztani telefonszámát vagy e-mail címét a kiskereskedőkkel. Az okoseszközök megjelenése azonban sok dolgot megváltoztatott, és az új évezred vásárlói ma már néhány személyre szabott kedvezményért cserébe hezitálás nélkül megosztják veled személyes adataikat.

Ezt a helyzetet érdemes kihasználnod, hiszen a vásárlói szokások feltérképezése rengeteget segíthet abban, hogy üzletedet a megfelelő irányba fejleszd, és ennek segítségével tovább fokozd a korábbiak során már említett felhasználói élményt.

Ilyen módon hatékonyan veheted fel a versenyt a forgalmi adatokat folyamatosan követő és elemző webáruházakkal, és hatékonyabban igazíthatod kínálatod a vásárlói igényekhez.

Ezt igazolja a The Loyalty Report 2019-es jelentése is, mely szerint a fogyasztók 80%-a személyre szabott hűségprogramoknak köszönhetően valószínűbben tér vissza egy adott üzletbe, vagy fogad hűséget egy adott márka mellett.

A sorban állás lerövidítése

A modern eszközök nem csak az akciók és egyéb, vevőcsalogató megoldások kidolgozása és levezénylése esetében jönnek jól. Abban is segítségedre lesznek, hogy megkönnyítsd és felpörgesd a munkafolyamatot, lényegesen lerövidítve ezzel a sorban állást.

A modern vonalkód olvasók és mobileszközök segítenek abban, hogy dolgozóid gyorsabb és pontosabb munkát végezhessenek. Nem utolsó sorban pedig kezelésük is gyerekjáték, így nem csak a vevők, de a velük dolgozó alkalmazottak is elégedettebbek lehessenek, és kevesebb stressz nehezedjen a vállukra a munka folyamán.

A modernizáció a barátunk

A fentebbi példákból is jól látható, hogy az egyre népszerűbb online vásárlással leginkább akkor vehetjük fel a versenyt, ha ügyfélközpontú gondolkodásmódra építünk. A vásárlói élményt pedig leginkább a munkafolyamatok modernizálásával, a mindennapos teendők egyszerűbbé és gyorsabbá tételével tudjuk fokozni.

Éppen ezért egy jó vonalkód olvasó és egy megbízható mobil adatgyűjtő olyan, hosszú távú befektetést jelent, mely egyaránt segít könnyebbé tenni az üzletben töltött mindennapokat, növelni a produktivitást, és gördülékenyebben, kényelmesebben kielégíteni a vásárlók igényeit.


Cikk letöltése PDF formátumban

Bakos Bence
Bakos Bence

A DigiCode Kft. ügyvezetője, az Online ügyfél és vásárlási élményért felelős vezető, akinek az egyik legfontosabb feladata a Sales csapat koordinálása.

Fontos, használható tippek, trükkök,
infók, tanulmányok.

Iratkozzon fel és értesüljön egyszerűen!

Feliratkozás

Érdeklődés és árajánlatkérés