Így lesz könnyű feladat a raktározás 3-5 raktári dolgozóval

Egy raktár fenntartása méretétől függetlenül komoly feladat, mely rengeteg munkát és főként szervezést igényel. Folyamatos nyilvántartást kell vezetnünk a készletről, rendszeresen leltárazni, és gondoskodni az árucikkek megfelelő elhelyezéséről.

Ahhoz azonban, hogy a munka megfelelő ütemben haladjon, nem csak megbízható raktárosokra, de megbízható eszközökre is szükségünk lesz.

Most bemutatunk néhány alapvető kelléket, melyek segítenek egyszerűbbé és produktívabbá tenni a raktári dolgozók hétköznapi feladatait.

A stabil munka alapja: a tökéletes alapanyag

Jól működő raktári adminisztrációs rendszer nem működhetne vonalkódok nélkül. A vonalkódok nyomtatásához pedig megfelelő minőségű alapanyagra és jól működő nyomtatóra lesz szükségünk.

Az, hogy milyen címke-alapanyagot választunk, kizárólag attól függ, a kész címkéket milyen felülete, milyen célra, milyen körülmények között szeretnénk használni. Korábban már több alkalommal is foglalkoztunk azzal, hogy a különböző iparágak milyen speciális megoldásokat igényelnek. A raktározás azonban szerencsés terület, hiszen általában egyszerűen nyomtatható, papír alapú címkékkel dolgozhatunk.

Fontos természetesen az, hogy milyen minőséget választunk, a gyengébb minőségű alapanyagra nyomtatott címkék ugyanis kevésbé időtállóak, hamarabb kopnak és sérülnek. Éppen ezért akadályozhatják a gördülékeny munkavégzést is. Ha szeretnénk elkerülni az ebből származó kellemetlenséget, érdemes mindig a lehető legszínvonalasabb, legtartósabb megoldást választanunk, ami elérhető.

A webáruházunkban kapható, 60*35 mm-es, papír raktári címke minden raktározással kapcsolatos elvárásnak megfelel, és garantálja a hosszan tartó, minőségi címkézést.

Saját nyomtatóval gyorsabb és egyszerűbb a munka

A raktárkészlet folyamatos változása általában napi szinten igényli az új vonalkód-címkék nyomtatását. Abban az esetben, ha nem szeretnénk a nyomdai kivitelezéssel bajlódni, szükségünk lesz egy gyors és megbízható, az igényeink kielégítésének megfelelő címkenyomtatóra.

Egy kisebb és egy közepes méretű raktárban nem feltétlenül kell ipari nyomtatóban gondolkodnunk. Sőt! A legjobb megoldást egy olyan, középkategóriás alternatíva jelenti, mint a Zebra ZT230-as modell, mely nem csak minőségi és időtálló munkát végez, de egy közepes, vagy akár nagyobb méretű raktár igényeinek kielégítésére is tökéletesen elegendő.

Gyors és egyszerű adatgyűjtés, hibáktól mentesen

A címkékre nyomtatott adatok beolvasása és feldolgozása természetesen nem működhetne a megfelelő adatgyűjtő eszköz és szoftver nélkül. Mivel a raktári munka általában magas fokú mobilitást igényel, így érdemes olyan megoldást választanunk, mely lehetővé teszi azt, hogy szükség szerint mozoghassunk a raktár teljes területén.

Egy olyan mobil adatgyűjtő, mint a Zebra MC3300 kiváló döntés lehet, hiszen a megfelelő mobilitás mellett garantálja az adatok pontos, hibáktól mentes begyűjtését és feldolgozását is. Arról nem is beszélve, hogy a vonalkódok kezelésén túl rengeteg egyéb feladat ellátására is alkalmas, és akár több, egyszerű eszközt is hatékonyan helyettesíthetünk vele.

Végül pedig a tökéletes adminisztrációhoz nincs szükségünk másra, mint egy megbízható kliens szoftverre, mely az Android alapú készülékeken garantálja a vonalkódok gyors, pontos és kényelmes feldolgozását.

A DigiCloud Scan kliens lehetőséget biztosít az önálló adatok gyűjtésére, de extra funkcióként felhőalapú raktárszoftverünk szerves részét is képezheti, mindezt online vagy offline működés mellett. Kiváló megoldást jelent olyan felhasználási területeken, ahol gyorsan nagy mennyiségű adatok kell begyűjtenünk, majd ezeket az adatokat utólagos feldolgozással kiegészíteni.


Cikk letöltése PDF formátumban

Kapcsolódó csomag ajánlatok

Így lesz könnyű feladat a raktározás

315 100 Ft
(Bruttó ár: 400 177 Ft)
VÁSÁRLÁS

Érdeklődés és árajánlatkérés